Klantenservice
1 Betalen
1.1 Waar kan ik mijn kortingscode / spaarpunten inwisselen?

Stap 1: Selecteer een product op Erectiepillen.nl.
Stap 2: Plaats het product in de winkelwagen.
Stap 3: Ga naar de winkelwagen en vul bij “kortingscode” uw code in.
Stap 4: Bevestig en betaal de bestelling.
Stap 5: Houd uw brievenbus in de gaten, de producten zijn onderweg!

1.2 Ik heb mijn betaling niet kunnen afronden, hoe kan ik alsnog betalen?

Het kan voorkomen dat u de betaling nog niet volledig heeft afgerond. U kunt dan 2 dingen doen.

  1. U kunt inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord. In het menu bij "Mijn bestellingen" staat een link om de bestelling alsnog te betalen.
  2. U ontvangt na 2 dagen automatisch een mail met een betalingsherinnering. Hierin staan alle gegevens om het bedrag over te maken.
2 Erectiepillen.nl
2.1 Binnen welke termijn kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij streven ernaar uw bestelling (indien voor 17:00 ontvangen en betaald) de volgende werkdag te leveren.
Mocht het onverhoopt langer duren, dan zullen wij u persoonlijk op de hoogte stellen.
2.2 Kan ik zien wat de status van mijn bestelling is?
Als u inlogd op uw account via erectiepillen.nl dan kunt u de actuele status bekijken. U ontvangt tevens een email bij een status update.
2.3 Ik heb nog geen ervaring met libido verhogende middelen. Wat raden jullie aan?
Erectiepillen.nl leverd enkel natuurlijke erectiepillen. Deze producten zijn al jaren in omloop en worden dan ook door duizenden mensen gebruikt. Iedereen heeft binnen onze merken zijn of haar eigen voorkeur. Om voor het eerst gebruik te maken van deze pillen raden wij het Libidoforte of King Active proefpakket aan. Zo hoeft u niet gelijk een grote hoeveelheid af te nemen en kunt u bekijken of dergelijke producten aan uw verwachtingen voldoen.
2.4 Ik heb een kortingscode ontvangen. Hoe gebruik ik die?
Wanneer u naar de winkelwagen gaat dan staat in het midden van het veld het vak: "Kortingscode"
Hier kunt u de ontvangen code invoeren en profiteren van nog meer korting.
2.5 Ik heb een klacht, wat kan ik doen?
Wanneer u een klacht heeft over onze website of producten dan kunt u dit aangeven middels het contactformulier. Zodra u een klacht succesvol heeft verstuurd ontvangt u een bevestigings email.
Indien u het niet eens bent met de door ons voorgestelde oplossing kunt u zich richten tot de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.
2.6 Retourmogelijkheden
U kunt uw bestelling binnen 14 dagen zonder opgave van redenen annuleren. Deze bedenk tijd gaat in op de dag van ontvangst van de door u bestelde artikelen. Wij verwachten dat wanneer u zich bedenkt of wanneer het artikel niet goed is u voorzichtig met de verpakking om gaat.

Wij brengen nooit verzendkosten in rekening.
Wanneer u een product retour stuurt dient u zelf voor de verzendkosten te betalen.
Neem contact op
* Verplichte velden
Powered by Lightspeed - Theme by InStijl Media