Klantenservice

Neem contact op
* Verplichte velden
Contactgegevens
  • Call
    +31(0)85-0603763
  • Adres
    • Xenonweg 3-64
    • Amersfoort Nederland
  • Bedrijf
    • kvk: 78170095
    • btw: 861 289 286 B01
  • Bankrekening
    NL16RABO135715571
Veelgestelde vragen
1 Betalen

Er zijn diverse betaalmethoden beschikbaar. Bij de meeste methoden ontvangen wij uw betaling direct en gaan wij gelijk over tot verzending.

Heeft u betaald via bankoverschrijving? In dit geval ontvangen wij het bedrag in de meeste gevallen binnen 24 uur. Heeft u betaald via een buitenlandse bank dan kan het 72 uur duren totdat het bedrag bij ons is bijgeschreven.

Dit komt voor wanneer u de betaalmethode "Bank overschrijving" heeft geselecteerd. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen veranderen wij de status naar "Betaald". Is de status na 2 werkdagen nog niet gewijzigd? Neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Facturen worden direct per mail verzonden. Wanneer u een account heeft aangemaakt kunt u de factuur ook downloaden onder het kopje "Mijn bestellingen". Heeft u geen account aangemaakt? Neem dan contact met ons op, wij zullen de facturen naar u mailen.

Tijdens het bestelproces heeft u gekozen voor de optie Billink achteraf betalen. U ontvangt binnen vier werkdagen een factuur van Billink per e-mail waarmee u de betaling kunt voldoen. Indien u de factuur niet binnen 14 dagen betaald ontvangt u van Billink een betalingsherinnering. Heeft u de factuur wel betaald maar alsnog een betalingsherinnering ontvangen? Neem dan contact op met Billink

Uw bestelling wordt pas verzonden op het moment dat wij de betaling van uw bestelling hebben ontvangen. Wanneer wij zien dat uw bestelling nog niet is betaald sturen wij u ter herinnering met een verzoek om te betalen. Indien wij geen betaling ontvangen, wordt uw bestelling automatisch na 14 dagen geannuleerd.

Daarnaast kan het zijn dat er per ongeluk twee bestellingen zijn geplaatst. In dit geval heeft u één order betaald en staat één order bij ons nog op status ''wacht op betaling''. Voor deze laatste order heeft u van ons een betalingsherinnering ontvangen. Wij raden u aan om een e-mail te sturen met daarin uw ordernummer en een korte toelichting, zodat wij dit voor u kunnen nakijken.

U ontvangt binnen enkele werkdagen een digitale factuur van Billink. U dient het bedrag aan Billink over te maken. Betaald u aub niet direct aan ons!

Stap 1: Selecteer een product op Erectiepillen.nl.
Stap 2: Plaats het product in de winkelwagen.
Stap 3: Ga naar de winkelwagen en vul bij “kortingscode” uw code in.
Stap 4: Bevestig en betaal de bestelling.
Stap 5: Houd uw brievenbus in de gaten, de producten zijn onderweg!

Het kan voorkomen dat u de betaling nog niet volledig heeft afgerond. U kunt dan 2 dingen doen.

  1. U kunt inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord. In het menu bij "Mijn bestellingen" staat een link om de bestelling alsnog te betalen.
  2. U ontvangt na 2 dagen automatisch een mail met een betalingsherinnering. Hierin staan alle gegevens om het bedrag over te maken.

2 Levering en bestelling

Goed nieuws! Erectiepillen.nl brengt geen verzendkosten in rekening voor briefpost binnen Nederland en België.

Doorgaans versturen wij enkel binnen Nederland en België. Uiteraard denken wij graag met u mee. Heeft u vragen over bestellingen naar andere landen? Neem dan contact met onze klantenservice op.

Ongeveer 96% van onze bestellingen komt op de afgesproken dag aan. Toch zijn er soms vertragingen bij PostNL. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. Uw bestelling komt overigens wel gewoon aan. Heeft u na 5 werkdagen nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op zodat we dit probleem voor u kunnen oplossen.

Wij gaan zo snel mogelijk na ontvangst van uw bestelling over tot verzending. Indien de bestelling nog niet betaald is of nog niet is verzonden dan kunnen wij de bestelling voor u annuleren.

Is uw bestelling al verzonden dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice.

Wanneer wij het idee hebben dat een bestelling per ongeluk 2 maal is geplaatst dan annuleren wij één van de twee bestelling.

Indien de betaling van uw bestelling niet binnen 14 dagen bij ons is binnen gekomen dan annuleren wij de order.

Heeft u gekozen voor Billink achteraf betalen? Billink beoordeeld of een bestelling wel of niet geaccepteerd word. Op basis van welke informatie dit gebeurt is ons niet bekend. U kunt hiervoor contact op nemen met de klantenservice van Billink.

Als uw bestelling nog niet is verzonden kunnen wij dit voor u aanpassen. Neem wel zo snel mogelijk contact met ons op. Wij kunnen helaas geen verantwoordelijkheid nemen voor verkeerd ingevoerde adresgegevens.

Het spijt ons! We doen er alles aan om uw bestelling zo zorgvuldig mogelijk te behandelen. Neemt u contact met ons op dan gaan we het gelijk voor u oplossen. 

Wij streven ernaar om uw bestelling (indien voor 17:00 ontvangen en betaald) de volgende werkdag te leveren. Wanneer u een verzendadres in België heeft opgegeven dan ontvangt u de bestelling binnen 2 tot 4 werkdagen.
Mocht het onverhoopt langer duren, dan zullen wij u persoonlijk op de hoogte stellen.

Ter info:

In Nederland wordt er geen briefpost bezorgd op zondag en maandag.

In België vind er geen bezorging plaats op zaterdag en zondag.

Op het moment dat u een bestelling plaatst houden wij u per mail op de hoogte van alle status wijzigingen. U kunt de status ook volgen via uw account.

U kunt dan inloggen op Erectiepillen.nl

Vervolgens kunt u via het menu naar "Mijn bestellingen"

Selecteer de desbetreffende order om de status te bekijken

Erectiepillen.nl levert enkel natuurlijke erectiepillen. Deze producten zijn al jaren in omloop en worden door duizenden mensen gebruikt. Iedereen heeft binnen ons aanbod zijn of haar eigen voorkeur. Als u voor het eerst gebruik wil maken van deze pillen raden wij het Libidoforte of King Active proefpakket aan. Zo hoeft u niet gelijk een grote hoeveelheid af te nemen en kunt u bekijken of onze producten aan uw verwachtingen voldoen.

Wanneer u naar de winkelwagen gaat dan staat in het midden van de pagina een veld: "Kortingscode" . Hier kunt u de ontvangen code invoeren en profiteren van de korting.

Wanneer u een klacht heeft over onze website of producten dan kunt u dit aangeven middels het contactformulier. Zodra u een klacht succesvol heeft verstuurd ontvangt u een bevestiging email.
Indien u het niet eens bent met de door ons voorgestelde oplossing kunt u zich richten tot de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.

3 Garantie en retourneren

U kunt uw bestelling binnen 30 dagen retourneren. De verpakking dient uiteraard wel ongeopend en onbeschadigd te zijn.

Zodra wij uw product(en) hebben ontvangen zullen wij u contacteren. Dan overleggen we met u wat gewenste vervolgstappen zijn. Na ontvangst van de retouren is dit vaak dezelfde werkdag.

Deze kosten zijn voor uw eigen rekening. Indien er verkeerde producten zijn geleverd zullen wij de verzendkosten vergoeden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Nee dit is niet nodig. Als wij uw product retour ontvangen hebben dan stoppen wij het factureringsproces via Billink. Indien er een deel van de bestelling naar ons terug gezonden word dan zullen wij dit deel crediteren op de factuur.

U kunt de factuur uitprinten en bij de zending stoppen. Is dit niet mogelijk voor u? U kunt altijd een papier bijvoegen met daarop uw naam, ordernummer en e-mailadres.

Wanneer wij een retour goed ontvangen hebben gaan we gelijk over tot betaling. Afhankelijk van de betaalmethode duurt dit tussen de 3min en 3 werkdagen.

4 Service

Helaas is het niet mogelijk om producten bij ons af te halen. Wij zijn een webwinkel met de daarop aangepaste logistiek.

Wij vinden het belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Bent u onverhoopt toch niet tevreden, neem dan gerust contact met ons op. Samen komen we eigenlijk altijd tot een oplossing

Voor het indienen van een klacht kunt u mailen naar [email protected] Zodra wij de klacht hebben ontvangen, ontvangt u van ons een bevestiging. Vermeld bij het indienen van een klacht zoveel mogelijk gegevens. Op deze manier kunnen wij zo snel mogelijk met uw klacht aan de gang.

Is de situatie alsnog niet goed verholpen volgens u? Wij zijn aangesloten bij stichting Webshop Keurmerk. Hier kunt u kosteloos gebruik maken van de onafhankelijke geschillenbemiddeling van Webshop Keurmerk. Gelukkig is het nog nooit zover gekomen!

Onze klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00. Indien mogelijk reageren wij gelijk op uw vraag. In uiterste gevallen ontvangt u na één werkdag een antwoord.

Wij verzenden enkele keren per jaar een nieuwsbrief. Hierin staat regelmatig een kortingsactie vermeld. Wanneer u zich inschrijft voor onze nieuwsbrief dan weet u als eerste wanneer de acties van start gaan!

Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...