...

Veel gestelde vragen

We zijn hier om te helpen

Verzending

Vind alle details die je nodig hebt over je huidige of aankomende verzending.

Bestelling die op werkdagen voor 23:45 zijn besteld en betaald worden de dezelfde dag verzonden (mits op voorraad).

In de meeste gevallen zal uw bestelling de volgende dag arriveren. Dit is echter wel afhankelijk van de drukte bij PostNL of DHL.

Na overdracht aan de koerier hebben wij geen invloed meer op de levertijden.

U ontvangt een track and trace bericht met daarin de geschatte levertijd.

Doorgaans versturen wij enkel binnen Nederland en België. Uiteraard denken wij graag met u mee. Heeft u vragen over bestellingen naar andere landen?

Neem dan contact met onze klantenservice op.

Ongeveer 96% van onze bestellingen komt de volgende dag aan. Toch zijn er soms vertragingen bij PostNL of DHL. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. Actuele bezorgtijden kunt u via de track and trace informatie vinden.

Heeft u na 5 werkdagen nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons.

Facturen worden direct per mail verzonden. Wanneer u een account heeft aangemaakt kunt u de factuur ook downloaden onder het kopje “Mijn bestellingen”. Heeft u geen account aangemaakt? Neem dan contact met ons op, wij zullen de factuur nasturen.

Boven een bestelbedrag van €50 rekenen wij geen verzendkosten. Zowel voor Nederland als België.

Verzendkosten onder dit aankoopbedrag of naar afhaalpunten kunt u vinden op de verzendkosten pagina.

Bestelling

Heb je vragen over het plaatsen van een bestelling of wil je wijzigingen doorvoeren in een bestaande bestelling? Kijk dan hier.

Wij gaan zo snel mogelijk na ontvangst van uw bestelling over tot verzending. Indien de bestelling nog niet betaald is of nog niet is verzonden dan kunnen wij de bestelling voor u annuleren.

Is uw bestelling al verzonden dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice.

Wanneer wij het idee hebben dat een bestelling per ongeluk 2 maal is geplaatst dan annuleren wij één van de twee bestelling.

Indien de betaling van uw bestelling niet binnen 14 dagen bij ons is binnen gekomen dan annuleren wij de order.

Heeft u gekozen voor Billink achteraf betalen? Billink beoordeeld of een bestelling wel of niet geaccepteerd word. Op basis van welke informatie dit gebeurt is ons niet bekend. U kunt hiervoor contact op nemen met de klantenservice van Billink.

Als uw bestelling nog niet is verzonden kunnen wij dit tijdens onze openingstijden voor u aanpassen. Neem wel zo snel mogelijk contact met ons op. Wij kunnen helaas geen verantwoordelijkheid nemen voor verkeerd ingevoerde adresgegevens.

Op het moment dat u een bestelling plaatst houden wij u per mail op de hoogte van alle status wijzigingen. U kunt de status ook volgen via uw account.

U kunt dan inloggen op Erectiepillen.nl

Vervolgens kunt u via het menu naar “Mijn bestellingen”

Selecteer de desbetreffende order om de status te bekijken

Wanneer u naar de winkelwagen gaat dan staat in het midden van de pagina een veld: “Waardebon code” . Hier kunt u de ontvangen code invoeren en profiteren van de korting!

Wanneer u een klacht heeft over onze website of producten dan kunt u dit aangeven middels het contactformulier. Zodra u een klacht succesvol heeft verstuurd ontvangt u een bevestiging email.
Indien u het niet eens bent met de door ons voorgestelde oplossing kunt u zich richten tot de geschillencommissie van Webwinkelkeur. Meer info.

Het kan voorkomen dat u de betaling nog niet volledig heeft afgerond. U kunt dan 2 dingen doen.

  1. U kunt inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord. In het menu bij “Mijn bestellingen” staat een link om de bestelling alsnog te betalen.
  2. U ontvangt na 2 dagen automatisch een mail met een betalingsherinnering. Hierin staan alle gegevens om het bedrag over te maken of alsnog online te voldoen via één van de betaalmethoden.

Er zijn diverse betaalmethoden beschikbaar. Bij de meeste methoden ontvangen wij uw betaling direct en gaan wij gelijk over tot verzending.

Heeft u betaald via bankoverschrijving? In dit geval ontvangen wij het bedrag in de meeste gevallen binnen 24 uur. Heeft u betaald via een buitenlandse bank dan kan het 72 uur duren totdat het bedrag bij ons is bijgeschreven.

Dit komt voor wanneer u de betaalmethode “Bank overschrijving” heeft geselecteerd. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen veranderen wij de status naar “Betaald”. Is de status na 2 werkdagen nog niet gewijzigd? Neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Uw bestelling wordt pas verzonden op het moment dat wij de betaling van uw bestelling hebben ontvangen. Wanneer wij zien dat uw bestelling nog niet is betaald sturen wij u ter herinnering een verzoek om te betalen. Indien wij geen betaling ontvangen, wordt uw bestelling automatisch na 14 dagen geannuleerd.

Daarnaast kan het zijn dat er per ongeluk twee bestellingen zijn geplaatst. In dit geval heeft u één order betaald en staat één order bij ons nog op status ”wacht op betaling”. Voor deze laatste order heeft u van ons een betalingsherinnering ontvangen. Wij raden u aan om een e-mail te sturen met daarin uw ordernummer en een korte toelichting, zodat wij dit voor u kunnen nakijken.

Retouren en terugbetalen

Voor informatie over retourzendingen of de status van je terugbetaling kun je hier terecht.

Onbeschadigde en ongeopende bestellingen kunt u retour sturen. Neem hiervoor kort contact op met onze klantenservice.

Ons retouradres:

NB Producten B.V.

Postbus 356

3740 AJ Baarn

Meer informatie staat op de pagina Verzenden en Retourneren

Zodra wij uw product(en) hebben ontvangen zullen wij u contacteren. Dan overleggen we met u wat de gewenste vervolgstappen zijn. Na ontvangst van de retour(en) is dit vaak dezelfde werkdag.

Deze verzendkosten zijn voor uw eigen rekening. 

Bekijk voor meer informatie onze pagina over bedenktijd

Nee dit is niet nodig. Als wij uw product retour ontvangen hebben dan stoppen wij het factureringsproces via Billink. Indien er een deel van de bestelling naar ons retour gezonden word dan zullen wij dit deel crediteren op de factuur.

U kunt de orderbevestiging uitprinten en bij de zending voegen. Is dit niet mogelijk voor u? U kunt altijd een papier bijvoegen met daarop uw naam, ordernummer en e-mailadres.

Wanneer wij een retour goed ontvangen hebben gaan we gelijk over tot terugbetaling. Afhankelijk van de betaalmethode duurt dit tussen de 1 en 3 werkdagen.

Service

Informatie over de beschikbaarheid van onze klantenservice.

Erectiepillen.nl levert natuurlijke erectiepillen. Deze producten zijn al jaren in omloop en worden door duizenden mensen gebruikt. Iedereen heeft binnen ons aanbod zijn of haar eigen voorkeur. Als u voor het eerst gebruik wilt maken van deze pillen raden wij het Vontrix Blue (4 capsules) of King Active (2 capsules) proefpakket aan. Zo hoeft u niet gelijk een grote hoeveelheid af te nemen en kunt u bekijken of onze producten aan uw verwachtingen voldoen.

Wij vinden het belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Bent u onverhoopt toch niet tevreden, neem dan gerust contact met ons op. Samen komen we eigenlijk altijd tot een oplossing

Voor het indienen van een klacht kunt u mailen naar info@erectiepillen.nl. Zodra wij de klacht hebben ontvangen, ontvangt u van ons een bevestiging. Vermeld bij het indienen van een klacht zoveel mogelijk gegevens. Op deze manier kunnen wij zo snel mogelijk met uw klacht aan de gang.

Is de situatie alsnog niet goed verholpen volgens u? Wij zijn aangesloten bij webwinkelkeur. Hier kunt u kosteloos gebruik maken van de onafhankelijke geschillenbemiddeling. Gelukkig is het nog nooit zover gekomen!

Tijdens het bestelproces heeft u gekozen voor de optie Billink achteraf betalen. U ontvangt binnen vier werkdagen een factuur van Billink per e-mail waarmee u de betaling kunt voldoen. Indien u de factuur niet binnen 14 dagen betaald ontvangt u van Billink een betalingsherinnering. Heeft u de factuur wel betaald maar alsnog een betalingsherinnering ontvangen? Neem dan contact op met Billink

U ontvangt binnen enkele werkdagen een digitale factuur van Billink. U dient het bedrag aan Billink over te maken. Betaald u a.u.b. niet direct aan ons!

Helaas is het niet mogelijk om producten bij ons af te halen. Wij zijn een webwinkel met de daarop aangepaste logistiek. Onze voorraad ligt bij onze verzendpartner.

Onze klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 en 17:00. Indien mogelijk reageren wij gelijk op uw vraag. In uiterste gevallen ontvangt u na één werkdag een antwoord.

Gratis verzending vanaf €50

In Nederland en België

14 dagen bedenktijd

O.b.v. hygiëne regeling

Discreet verzonden

Naar ieder adres of afhaalpunt

Veilig afrekenen

Ideal / Bancontact / Creditcard

De waardering van www.erectiepillen.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 8.3/10 gebaseerd op 3299 reviews.