Viagra leidt tot amputatie

  • Geplaatst op
  • Door Hjalte N.
  • 0

Een ijverige minnaar wilde afgelopen weekend indruk maken op zijn vriendin. Echter de verrassing pakte vervolgens heel anders uit. Door een overdosis Viagra te slikken werd de man na een bezoek aan de huisarts doorverwezen naar het ziekenhuis in Neiva, met alle gevolgen van dien.

De in Colombia wonende man besloot naar de huisarts te gaan nadat hij een dagen durende erectie had. De oorzaak was snel achterhaald. De patiënt wilde zijn vriendin verrassen door wat Viagra in te nemen, met een overdosis als gevolg. De huisarts verwees hem door naar het ziekenhuis in Neiva. Daar concludeerde doctoren al snel dat zijn lid ontstoken, gebroken en tekenen van gangreen vertoonde. 

Amputatie 
Om te voorkomen dat de ontsteking zich verder zou verspreiden binnen het lichaam hebben de doctoren het geslachtsdeel geamputeerd. "Een amputatie was niet te vermijden, de operatie is goed verlopen en de patiënt herstelt goed." 

Door de overdosis is de man bij zijn geslachtsdeel dusdanig verdoofd dat hij de pijn in een beginnend stadium niet voelde en daarna is doorgegaan. Dit is niet de eerste keer dat zich vervelende situaties voordoen bij het gebruik van Viagra. Onlangs is er een Jemiet tijdens zijn huwelijksnacht overleden; oorzaak 5 Viagra pillen. 

Reacties

Wees de eerste om te reageren...

Laat een reactie achter
* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
* Verplichte velden
Powered by Lightspeed - Theme by InStijl Media